Zákazníci projektu Česká strava.

Internetová obchodní platforma Česká strava, je projekt, který je pro každého zájemce, který se "ZDARMA" registruje jako Zákazník na naší Výdejně Česká strava, nebo na Farmářském prezentačním trhu (FPT), organizovaným touto Výdejnou. 

Aby jste mohli využívat našich služeb a nakupovat zboží z e-shopu Česká strava, je potřeba se registrovat na Výdejně České stravy v místě Vašeho bydliště, případně na spolupracující obci, škole nebo u zaměstnavatele, kteří Vám umožní registraci do e-shopu Česká strava. 

1/ Osobně navštivte výdejní místo - Výdejnu, České stravy nebo FPT   

Projekt Česká strava vyžaduje osobní návštěvu Výdejny nebo FPT České stravy a určení hlavního výdejního místa, do kterého Vám budou dodávány Vaše objednávky zboží. Můžete si zvolit i další výdejní místo (např. když chcete zboží doručovat na chatu a podobně).

2/ Na Výdejně České stravy si zřiďte osobní účet a prostudujte si naše " VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY " nákupů na e-shopu Česká strava. Na zřízení osobního účtu po Vás požadujeme Jméno Příjmení, telefoní číslo, případně e-mail (kam Vám posíláme informace o Vašich objednávkách).

Tyto dva kroky, jsou nutné k tomu, aby jste mohli úspěšně nakupovat zboží od našich smluvních Dodavatelů na e-shopu Česká strava.

Protože projekt Česká strava je koncipován jako regionální prodej potravin a dalších produktů, je určen Zákazníkům, kteří se registrují na konkrétní výdejní místo ve své obci nebo zaměstnavatele, kde projekt Česká strava funguje a kde je provozovatel projektu schopen zabezpečit plnohodnotně nabízené služby.