Zákazníci projektu Česká strava.
Internetová obchodní platforma Česká strava, je specifický projekt, který "bohužel" není pro každého zájemce, ale je určen jen Zákazníkům, kteří žijí v katastru obce, nebo pracují u zaměstnavatele, kteří se zapojili do projektu Česká strava a zabezpečili svým obyvatelům nebo zaměstnancům "výdejní místo" - Výdejnu, nebo výdejní box České stravy, do kterého je Zákazníkům dodáváno objednané zboží z e-shopu Česká strava.
Aby jste mohli využívat našich služeb a nakupovat zboží z e-shopu Česká strava, je potřeba se registrovat na Výdejně České stravy v místě Vašeho bydliště, případně na spolupracující obci, která Vám umožní registraci do e-shopu Česká strava. Registrovat se také můzete u svého zaměstnavatele, který se angažuje v projektu Česká strava.
1/ Osobně navštivte výdejní místo - Výdejnu, České stravy, projekt Česká strava vyžaduje osobní návštěvu Výdejny České stravy a určení hlavního výdejního místa, do kterého Vám budou dodávány Vaše objednávky zboží. Můžete si zvolit i další výdejní místo (např. když chcete zboží doručovat na chatu a podobně).
2/ Na Výdejně České stravy si zřiďte osobní účet a prostudujte si naše " VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY " nákupů na e-shopu Česká strava. Na zřízení osobního účtu po Vás požadujeme Jméno Příjmení, telefoní číslo, případně e-mail (kam Vám posíláme informace o Vašich objednávkách).
Tyto dva kroky, jsou nutné k tomu, aby jste mohli úspěšně nakupovat zboží od našich smluvních Dodavatelů na e-shopu Česká strava.
Protože projekt Česká strava je koncipován jako regionální, je určen Zákazníkům, kteří se registrují na konkrétní výdejní místo ve své obci nebo zaměstnavatele, kde projekt Česká strava funguje a kde je provozovatel projektu schopen zabezpečit plnohodnotně nabízené služby Dodavatelů.