Internetová obchodní platforma Česká strava 

je založen na přímém obchodním vztahu mezi Dodavatelem a Zákazníkem. 

Internetová obchodní platforma Česká strava, je otevřený Internetový Obchodní Portál (IOP) pro každého Dodavatele a registrovaného Zákazníka, kterým není jedno jaké nakupují a konzumují potraviny na Českém trhu. 

ČEŠTÍ a MORAVŠTÍ farmáři, pěstitelé a výrobci potravin si sami v IOP Česká strava určují Výdejnu (region), kde nabízí svůj vlastní sortiment kvalitního potravinového zboží. Současně tento Dodavatel vždy určuje cenu svého zboží pro koncového Zákazníka podle vlastního uvážení a tak zaručují princip přímého prodeje Zákazníkům. 

Česká strava consulting s.r.o., je provozovatelem Internetové obchodní platformy (e-shopu), kde se nabízí výhradně zboží jen Českých spolupracujících Dodavatelů. Projekt Česká strava především cílí na Zákazníky, kteří dávají přednost nákupu kvalitních Českých regionálních potravin, před dovozovými potravinami (často pochybného nebo neprůhledného původu). Zákazníkům chybí konkurence schopné služby spojené s prodejem kvalitních potravin a dalších produktů, protože potravinový trh ovládají převážně nadnárodní řetězce, které svoji obchodní politiku spojují s velkovýrobci, kteří mnohdy upředňostňují kvantitu nad kvalitou a tím spojenou marží a cenou.  

Prodejci a nadnárodní řetězce se údajně předhání v nabídce a propagaci REGIONÁLNÍCH POTRAVIN,  ale skutečnost je mnohdy jiná. Drobný Český Dodavatel často nemá šanci konkurovat nastaveným podmínkám těchto "lídrů" na trhu s potravinami a tak paběrkuje na okraji tohoto trhu s potravinami.  

Česká strava svým obchodním systémem, založeným na principu Přímého Prodeje Potravin od Dodavatelů koncovému Zákazníkovi a volném přístupu Dodavatelů do Internetové obchodní platformy Česká strava, má zájem tento princip změnit.  Dodavatelé z českých farem, zemědělských družstev, mlékáren, jatek a dalších regionálních zpracovatelů a výrobců potravin mají možnost prodávat své produkty přímo Zákazníkům, kdy stanovují vlastní konečnou prodejní cenu. Provozovatel projektu Česká strava zabezpečuje logistické služby a dopravu prodaného zboží na vlastní VÝDEJNÍ MÍSTA, kde si je Zákazník vyzvedává. 

Internetová obchodní platforma Česká strava je

e-shop, který nabízí potraviny každodenní spotřeby od farmáře, řezníka, z mlékárny, od pekaře a dalších výrobců na základě elektronické objednávky. Tímto způsobem rozšiřuje nákupní možnosti, kdy Zákazníkům šetří čas a peníze, protože ti nakupují z pohodlí domova. Zákazník už nemusí jezdit nakupovat do obchodů, protože Internetová obchodní platforma Česká strava umožňuje zakoupené zboží od Dodavatele doručit Zákazníkovi přímo do Výdejny. Je jedno jestli si zboží Zákazník objednává u Dodavatele v regionu, nebo na druhém konci republiky. Naše logistika v České stravě je sofistikovaná a produktivní, kdy odpadá řetězec "překupníků" a to znamená, že náš způsob organizování prodeje má pozitivní vliv na cenu zboží pro koncového Zákazníka. Ceny výrobků stanovují přímo Dodavatelé, kde zohledňují jen distribuční náklady (balné, cestovné a sociální výdejní služby), které jsou garantovány každému Dodavateli ve výši 10% z jím stanovené prodejní ceny zboží.  

Dodavatelé zaručují 100% kvalitu a čerstvost výrobků,

jako provozovatel e-shopu Česká strava, důsledně dbáme na kvalitu a čerstvost nabízených produktů. Garantujeme Vám, že veškeré produkty, které jsou nabízeny v IOP Česká strava jsou kvalitní a čerstvé, protože je pro Vás Dodavatelé vyrábí, až na základě Vaší objednávky. To je u masa, mléka pečiva a dalších produktů, naprostou samozřejmostí. U ovoce a zeleniny, které nelze sklízet průběžně, je jejich čerstvost zaručena profesionálním skladováním přímo u pěstitelů. 

Pravidelný denní rozvoz zboží s garancí dodání do druhého dne,

je důležitý aspekt zabezpečující kvalitní služby. Denně Vám v pravidelných časech zavážíme objednané zboží do Výdejen České stravy. Uzávěrky objednávek zboží, jsou koordinovány s ohledem na pravidelnou denní rozvážkou zboží. Proto je důležité vědět, kdy si OBJEDNAT SVÉ ZBOŽÍ. Tento způsob distribuce zboží zaručuje, že nepotřebujeme žádné nákladné skladovací a obchodní prostory, což má pozitivní vliv na celkové náklady distribuce a tedy cenu zboží. 

Výdejny a Distribuční sklady České stravy a podpora chráněných pracovních míst,

je nedílnou součástí našich služeb, kdy si uvědomujeme nutnost podporovat nejen české Dodavatele, ale i velmi významným způsobem podporovat zapojení sociálně znevýhodněných spoluobčanů do činnosti v projektu Česká strava. Proto veškeré výdejní služby zabezpečujeme formou chráněných pracovních míst, kde zaměstnáváme OZP zaměstnance na chráněném trhu práce.  

Oslovila Vás naše obchodní strategie a máte zájem nakupovat České produkty,

v prostřednictvím Internetové obchodní platformy Česká strava, tak neváhejte a navštivte náši nejbližší Výdejnu Česká strava, kde se registrujte do Internetové obchodní platformy Česká strava a na e-shopu České stravy začněte nakupovat produkty od našich smluvních Dodavatelů. Tímto přímo podporujete českou ekonomiku, české farmáře, pěstitele, výrobce potravin a sociální projekt.  


Vážení zákazníci, vstoupili jste na Internetový Obchodní Portál  "ČESKÁ STRAVA". 

Na tomto internetovém tržišti může nakupovat každý zákazník, který je registrován na Výdejně České stravy v místě svého bydliště, nebo u svého zaměstnavatele. 

Bez registrace na naší Výdejně nelze nakupovat na obchodním portálu Česká strava. 

NAKUPUJTE KVALITNÍ ČESKÉ POTRAVINY  

od Regionálních Dodavatelů v Internetové Obchodní Platformě "ČESKÁ STRAVA". 

Projekt ČESKÁ STRAVA, je Internetová Obchodní Platforma (IOP), založená na přímém obchodním vztahu " farmáře, zemědělce, pěstitele nebo výrobce" dále jen DODAVATELE a "spotřebitele", ZÁKAZNÍKA, který je registrován na konkrétním Výdejním místě - Výdejně České stravy, do které si nechává doručovat své objednávky .

Projekt Česká strava podporuje a propaguje prodej a konzumaci kvalitních Českých regionálních potravin, potravinových doplňků stravy a volně prodejných léků, drogistického zboží a krmiva pro domácí mazlíčky přímo od Českých Dodavatelů, kteří prodávají své zboží přímo Zákazníkům, prostřednictvím internetové obchodní platformy Česká strava. Zakoupené zboží je Zákazníkovi dodáváno do našich vlastních Výdejen České stravy, nebo Výdejních boxů, homologovaných na výdej potravin a dalších produktů vyžadující zpřísněné hygienické podmínky.

Projekt Česká strava, je považován za sociální projekt, protože ve Výdejnách České stravy pracují převážně zaměstnanci OZP. Výdejny České stravy zabezpečují výdejní služby (aktivity) v režimu tzv. "Chráněných pracovních míst, dříve známých jako Chráněných dílen". Projekt Česká strava je veřejnou aktivitou, kterou můžou podpořit obce, firmy, místní zájmové organizace, nebo přímo samotní obyvatelé žijící v regionu Výdejen České stravy. 

Projekt Česká strava, je aktivitou podporující rozvoj služeb v oblasti prodeje a distribuce potravin a doplňkového sortimentu výhradně Českých Dodavatelů a zabezpečuje služby propagující nákup a konzumaci kvalitních Českých regionálních potravin. Čeští Dodavatelé nemůžou konkurovat obchodním podmínkám stanovených nadnárodními řetězci a tak jsou závislí jen na vlastní obchodní strategii.

Projekt Česká strava a Internetová Obchodní Platforma (e-shop), je právě tou obchodní strategií, otevřená všem Českým výrobcům potravin. Využívá veškeré moderní technologie, distribuční a skladové služby s výdejem zboží ve vlastních Výdejnách České stravy. Výdejny a služby s ní spojené, jsou ze zákona posuzovány za tzv. "Sociální podnik" kdy minimalizují náklady a zvyšují morální povědomí, které příznivě ovlivňuje sortiment a  cenu Českých regionálních potravin a dalšího zboží nabízeného IOP Česká strava.

Výsledným produktem projektu Česká strava, je nově budovaná internetová obchodní síť Výdejen s Českými regionálními potravinami, které jsou cenově srovnatelné s produkty konkurenčních nadnárodních řetězců, supermarketů a hypermarketů aniž by zákazník musel fyzicky nakupovat u těchto subjektů.

Projekt Česká strava je aktivitou samotných Dodavatelů, kteří mají zájem podporovat "zdravé stravování a zdravý životní styl Českého obyvatelstva, konzumací kvalitních Českých regionálních potravin". 

Česká strava, jako internetový obchodní řetězec, má strategickou obchodní linii "přímého prodeje" Dodavatele k Zákazníkovi. Dodavatel tedy prodává své zboží přímo Zákazníkům prostřednictvím IOP, kdy distribuce zakoupeného zboží Zákazníkovi je zajištěna přes Výdejny České stravy.  

Tento obchodní model znamená, že Dodavatel vždy stanovuje cenu, sortiment a množství  svého vlastního zboží pro Zákazníka.

Děkujeme Vám za trpělivost, při čtení našich úvodních informací a pevně věříme, že až si přečtete celou naši webovou prezentaci, budete přesvědčeni (stejně jako my) o prospěšnosti projektu Česká strava na trhu s potravinami v České republice a stanete se aktivními Dodavateli, Zákazníky, Podporovateli a Propagátory Projektu Česká strava v České republice.